A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Робочі будні мобільного сервісного центру МВС Хмельниччини


04 Вересня 2017

Головне завдання роботи мобільних сервісних центрів МВС в Україні – зробити державний сервіс доступним в усіх найвіддаленіших куточках нашої держави. Щоб кожен громадянин, який потребує послуг від сервісного центру МВС, міг отримати їх якісно, доступно та швидко. Саме для цього, протягом останніх місяців, дорогами нашої області і курсує спеціальний мікроавтобус Renault Master, оснащений новим обладнанням, з допомогою якого фахівці центру надають населенню найпопулярніші послуги сервісних центрів МВС, а саме: реєстрація та перереєстрація транспортних засобів, заміна посвідчення водія, видача міжнародного посвідчення водія, а також прийом запитів на отримання довідок про відсутність чи наявність судимостей.
Жителі віддалених районів Хмельниччини вже познайомилися з послугами пересувного сервісу МВС та позитивно оцінили його роботу, відзначили зручність, доцільність та необхідність такої послуги у віддаленій місцевості.

За п’ять місяців мобільним сервісним центром  МВС було надано 181 послугу, здійснено 18 виїздів.

Крім того, усі, хто цікавився  послугами мобільного сервісного центру  отримав консультацію.
Нагадаємо, щоб замовити мобільний СЦ МВС у свій населений пункт, громадяни мають подати заявки до свого органу місцевого самоврядування, після отримання таких заявок, місцева влада направляє відповідний запит до Регіонального сервісного центру МВС.