У спільному заході, проведення якого ініціювала Громадської рада при МВС взяло участь керівництво регіонального сервісного центру МВС області.
Впродовж місяця, представники громадськості особисто здійснювали моніторинг роботи реформованих сервісних центрів МВС області. І, як підсумок, ініціювали дану зустріч аби озвучити власні спостереження.
На засіданні круглого столу активісти зазначили позитивні зрушення, які відбулись за час реформування системи МВС: комфорт та доступність під час отримання послуг, компетентність та відкритість працівників сервісних центрів. Одним із плюсів є можливість отримання послуг он-лайн, зручно облаштований дитячий куточок, безкоштовний WI-FI. Як зазначили представники громадськості ще є над чим працювати. Одним із проблемних питань є некоректне функціонування баз даних, які час від часу дають збій у роботі, що, в свою чергу, призводить до збільшення часу очікування та незадоволення клієнтів.
Засідання тривало у формі конструктивного діалогу.
В свою чергу, начальник регіонального сервісного центру МВС в Хмельницькій області — С.В. Нагорний довів до відома усім учасникам робочої групи показники діяльності структурних підрозділів за дев’ять місяців, розповів про запровадження єдиних практичних стандартів сервісного обслуговування громадян, які впроваджені в роботу сервісних центрів МВС, про втілення єдиних візуальних стандартів у нових сервісних центрах МВС області.