A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Регіональний сервісний центр МВС в Хмельницькій області оголошує конкурс на заміщення вакантної посади


04 Січня 2019

 Вимоги до кандидата:

  1. Вища освіта не нижче ступеня бакалавра
  2. Вільне володіння державною мовою
  3. Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
  4. Особисті якості: вміння працювати з інформацією, вміння працювати в команді, здатність приймати зміни та змінюватися, відповідальність, уважність до деталей, ініціативність, стресостійкість, орієнтація на обслуговування, клієнтоорієнтованість, комунікабельність.
  5. Знання законодавства України: Конституції України, законів України, указів Президента України, постанов Верховної Ради України, постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України, розпорядчих документів МВС України, інших нормативно-правових актів, інструктивних і методичних документів, що регулюють діяльність системи сервісних центрів МВС. Повний список можна знайти за посиланням — http://hsc.gov.ua/publichna-informatsiya/normativna-baza/

 Основні посадові обов’язки:

  1. Надання адміністративних послуг у межах компетенції територіального сервісного центру МВС.
  2. Внесення інформації до Єдиного державного реєстру МВС.
  3. Звірка наявності документів, які є підставою для проведення реєстраційних операцій з транспортним засобом.
  4. Забезпечення обліку, зберігання бланків суворої звітності, номерних знаків, втрачених свідоцтвах про реєстрацію ТЗ.
  5. Відповідальність за ведення журналів обліку реєстрації, перереєстрації та зняття з обліку ТЗ.
  6. Відповідальність за підшивку матеріалів, які стали підставою для проведення реєстраційних операцій та оформлення договорів купівлі-продажу ТЗ, укладених в ТСЦ МВС.
  7. Контроль руху номерних знаків.
  8. Належне обслуговування громадян та своєчасне реагування на їх звернення.

Проведення відбору складається з 2 етапів:

  1. прийом документів і співбесіда з сектором персоналу РСЦ МВС в Хмельницькій області;
  2. проведення групової співбесіди.

 Прийом документів:

Документи подаються кандидатами особисто до сектору персоналу РСЦ МВС в Хмельницькій області, який знаходиться за адресою:

вул. Західно-Окружна, 11/1, м. Хмельницький, 29008 (2 поверх, каб. №5).

 

Строк подачі документів  по 11.01.2018  включно, в будні дні з 9.00 до 17.00.

 Перелік документів, необхідних для участі у відборі:

  1. копія паспорта громадянина України та пред’явити оригінал;
  2. копія трудової книжки;
  3. копія військового квитка;
  4. копія (копії) документа (документів) про освіту з додатками;
  5. згода на обробку персональних даних (бланк видається під час прийому документів);

додатково можуть бути подані:

  1. резюме у довільній формі з фото;
  2. мотиваційний лист про бажання працювати на обраній посаді, написаний кандидатом;
  3. рекомендаційні листи за наявності (характеристики) з попередніх місць роботи або навчання;
  4. для учасників Програми ознайомлення з роботою СЦ МВС – наявність сертифікату.

 Контактна інформація: Сектор персоналу РСЦ МВС в Хмельницькій області

(Волкотруб Олександр Миколайович, Сопіль Віталій Петрович),

тел.: (0382) 66-42-11, info_khm@hsc.gov.ua.