
Рецепція сервісних центрів МВС – це не просто інформаційна стійка. Це місце, де кожен відвідувач отримує не лише консультацію, а й доброзичливе ставлення.
Знайомтеся – це Анжела Аркадіївна. Саме вона щодня першою зустрічає відвідувачів сервісного центру МВС Чернівців. Привітна, уважна, завжди з посмішкою та готова допомогти. Володіє чіткими інструкціями та знає, що таке якісні послуги. Знає як допомогти здійснити запис на отримання послуг, як допомогти з документами чи іншими поточними питаннями. І з усім пані Анжела дбайливо справляється. За день через рецепцію проходять сотні людей, і кожен отримує зрозумілу, чітку та вичерпну відповідь.
Наша колега працює в системі сервісних центрах МВС від початку їх створення і чудово розуміється на роботі та людях. Її день починається з організації простору і позитивного налаштування на день. Адже робота з людьми потребує ресурсу. І тут важливо не відволікатися. Бо головне завдання: людина, яка звернулася до сервісних центрів МВС, повинна вийти від нас задоволеною, отримавши необхідну інформацію та послуги.
«У роботі з людьми найважливіше залишатися людиною. Це про такт, емоційну включеність в роботу, етику та бажання допомогти», – ділиться Анжела.
Кожен у нашій роботі важливий. Кожен на своєму місці. Для нас важливо бути корисними. Ми працюємо з людьми та для людей і головне завдання рецепції – зробити так, щоб кожен, хто звертається до сервісного центру МВС, отримав вичерпну інформацію, якісну послугу і залишився задоволеним.
Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.