З 1 вересня сервісні центри МВС переходять на звичний графік роботи. Понад 4 місяці усі працювали за шестиденним робочим графіком, повертаємось до п’ятиденного. Зручність залишається серед наших пріоритетів, тому субота, як це було до початку дії воєнного стану, є робочим днем.
Розпорядок роботи територіальних сервісних центрів МВС, які надають послуги:
вт, ср, чт, пт — початок робочого дня о 9:00, завершення робочого дня о 18:00;
сб — початок робочого дня о 9:00, завершення робочого дня о 16:45;
нд, пн — вихідні дні.
Варто зважати, що:
- найбільша кількість відвідувачів спостерігається у вівторок та суботу;
- отримати талон в терміналі ви можете не пізніше, ніж за годину до кінця робочого дня, визначеного графіком роботи відповідного сервісного центру МВС.
Із графіком роботи, а також із контактними даними кожного окремого сервісного центру МВС, можна ознайомитись також завдяки зручній карті.
Щоб спланувати свій візит і якомога швидше та зручно отримати якісний державний сервіс варто дотримуватись такого алгоритму:
- Зберіть пакет документів, необхідний для отримання послуги в сервісному центрі МВС (розділ «Послуги»);
- Оберіть сервісний центр МВС в якому зручно отримати послугу (розділ «Контакти»);
- Оберіть спосіб запису до сервісного центру МВС:
- онлайн (розділ «е-запис»);
або
- у терміналі безпосередньо у приміщенні сервісного центру МВС.
Розпорядок роботи Головного сервісного центру МВС та регіональних сервісних центрів МВС залишається незмінним:
пн, вт, ср, чт — з 9:00 до 18:00;
пт — з 9:00 до 16:45;
сб, нд — вихідні дні;
обідня перерва з 13:00 до 13:45.
Нагадуємо, що консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінці Головного сервісного центру МВС в Фейсбук. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.