28 квітня 2017 року Регіональний сервісний центр МВС в Хмельницькій області (м. Хмельницький, вул. Західно-Окружна, 11/1, тел. (0382) 66-42-11) оголошує конкурс на зайняття вакантних посад державної служби:
— головний спеціаліст – експерт РСЦ МВС;
— заступник начальника відділу організації реєстраційно-екзаменаційної роботи та взаємодії із суб’єктами господарювання РСЦ МВС.
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання:
1) копія паспорта громадянина України;
2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
4) копія (копії) документа (документів) про освіту;
5) заповнена особова картка встановленого зразка;
6) декларація особи (в електронній формі), уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.
Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби до 13 травня 2017 року