A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Регіональний сервісний центр МВС в Хмельницькій області оголошує конкурс на заміщення вакантної посади архіваріуса територіального сервісного центру


Оголошення про прийом документів на вакантну посаду архіваріуса територіального сервісного центру №6841 (на правах відділу, м. Хмельницький)

РСЦ МВС в Хмельницькій області

 Вимоги до кандидата:

  1. Повна загальна середня освіта
  2. Вільне володіння державною мовою
  3. Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
  4. Особисті якості: вміння працювати з інформацією, вміння працювати в команді, здатність приймати зміни та змінюватися, відповідальність, уважність до деталей, ініціативність, стресостійкість, орієнтація на обслуговування, клієнтоорієнтованість, комунікабельність.
  5. Знання законодавства України: Конституції України, законів України, указів Президента України, постанов Верховної Ради України, постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України, розпорядчих документів МВС України, інших нормативно-правових актів, інструктивних і методичних документів, що регулюють діяльність системи сервісних центрів МВС. Повний список можна знайти за посиланням — http://hsc.gov.ua/publichna-informatsiya/normativna-baza/

 Основні посадові обов’язки:

  1. Ведення архівних справ в системі сервісних центрів МВС.
  2. Організація і забезпечення збереження документів, які надійшли до архіву.
  3. Забезпечення згідно з чинними правилами шифрування архівних справ.
  4. Підготовка для видачі архівних копій та документів, необхідних довідок на основі відомостей, які є в документах архіву, ведення їх обліку.
  5. Складання списків (описів) справ постійного і тривалого зберігання, а також актів для переведення справ до державного архіву на подальше зберігання, на списання і знищення матеріалів справ після закінчення встановлених строків їх зберігання.
  6. Відповідальність за станом документів, своєчасним їх відновленням, додержанням у приміщеннях архіву умов, необхідних для забезпечення їх зберігання.
  7. Виконання інших повноважень, передбачених законодавством України, відомчими нормативно-правовими актами.

Проведення відбору складається з 2 етапів:

  1. прийом документів і співбесіда з сектором персоналу та зв’язків з громадськістю РСЦ МВС в Хмельницькій області;
  2. проведення групової співбесіди.

 Прийом документів:

           Документи подаються кандидатами особисто до сектору персоналу та зв’язків з громадськістю РСЦ МВС в Хмельницькій області, який знаходиться за адресою:                         вул. Західно-Окружна, 11/1, м. Хмельницький, 29008 (2 поверх, каб. №5).

Строк подачі документів до 27.07.2017  включно, в будні з 9.00 до 17.00.

 Перелік документів, необхідних для участі у відборі:

  1. копія паспорта громадянина України та пред’явити оригінал;
  2. копія трудової книжки;
  3. копія військового квитка;
  4. копія (копії) документа (документів) про освіту з додатками;
  5. згода на обробку персональних даних (бланк видається під час прийому документів);

додатково можуть бути подані:

  1. резюме у довільній формі з фото;