Жестова мова — це мова, яку використовують люди з порушеннями слуху, у неї своя структура, правила та словник. І саме цим основам вчора навчались адміністратори сервісних центрів МВС Хмельниччини.
А вже сьогодні наша адміністраторка хмельницького сервісного центру МВС Олександра уміло їх застосувала, адже за послугою обміну посвідчення водія звернувся пан Олександр, який з народження має порушення слуху та мовлення.
Олександра привіталась і попросила документи для отримання послуги мовою жестів, як її учили.
«Нові знання — новий спосіб комунікації, який спрацював на відмінно» — радісно каже Олександра.
Наш клієнт послугу отримав швидко. Новеньке посвідчення водія в його руках тому підтвердження.
Ми ніколи не знаємо з якою людиною нам доведеться зустрітись поглядом, які у неї будуть потреби та особливості. Та ми точно знаємо, що кожній людині мають бути забезпечені рівні права і можливості в їх реалізації. Сервісні центри МВС усіляко намагаються робити це максимальною повагою і прагненням допомогти.